Obchodní podmínky

  • Všeobecná ustanovení
  • Objednávka
  • Storno objednávky
  • Spotřebitelské smlouvy a poučení o právu odstoupit od smlouvy
  • Cenové podmínky
  • REKLAMACE A ZÁRUKA
  • Další ustanovení
  • DOPRAVA a DODÁNÍ

Všeobecná ustanovení

(dále jen „Prodávající") a kupujícího (dále jen „Kupující")
při koupi zboží nabízeného Prodávajícím prostřednictvím elektronického obchodu na internetové stránce Prodávajícího www.zdravimkuspechu.sk (dále jen „zdravimkuspechu.sk") jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi Kupujícím a Prodávajícím na dálku prostřednictvím elektronického obchodu na internetu (dále jen „Kupní smlouva" ). (Prodávající a Kupující spolu dále jen „Smluvní strany"). Tyto obchodní podmínky platí na území České republiky pro koupi zboží objednaného prostřednictvím elektronického obchodu na stránce www.zdravimkuspechu.cz Obchodní podmínky vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na www.zdravimkuspechu.cz. Všechny vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím, které nejsou upraveny těmito všeobecnými obchodními podmínkami, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č.513/1991 Sb. 1964 Sb. Občanský zákoník v platném znění, tedy jedná-li se o Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, řídí se vztahy neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů. o ochraně spotřebitele ao změně zákona Slovenské národní rady čj. 372/1990Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů a zákona č.108/2000 Z.z. o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji ve znění pozdějších předpisů zůstávají těmito obchodními podmínkami nedotčeny. Kupujícím se rozumí v systému zaregistrovaná fyzická osoba, nebo právnická osoba, která si elektronicky objedná zboží prostřednictvím elektronického obchodu na stránce zdravimkuspechu.sk.Elektronickou objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář,obsahující informace o Kupujícím, seznam objednaného zboží z nabídky elektronického obchodu na stránce www. zdravimkuspechu.sk a celková cena tohoto zboží, zpracovaný systémem elektronického obchodu. Zbožím se rozumí všechny produkty uvedené v platném ceníku Prodávajícího na stránce www.zdravimkuspechu.sk

Kontaktní údaje Prodávajícího pro kupujícího:

Nazev firmy:

Healthy, s. r. o.
IČO: 47457341
DIČ: 2023879605
IČ DPH: SK2023879605

adresa: Teplička 277, Sp. Nová Ves 052 01
tel.: +421 901 721 701
účet: 5049576230 / 0900
IBAN: SK33 0900 0000 0050 4957 6230
email: go@zdravimkuspechu.sk

Objednávka

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech registračních formulářů. Prodávající neodpovídá za prodlení dodávky a za škodu, která byla způsobena důsledkem toho, že Kupující při registraci nezadal všechny požadované údaje a/nebo vyplnil registrační formulář chybně. Prodávající také neodpovídá za škodu, která byla způsobena Kupujícímu důsledkem toho, že Kupující zapomněl své přístupové heslo. a/nebo se přístupové heslo Kupujícího dostalo do rukou nepovolaných osob bez přičinění Prodávajícího. Přijatá elektronická objednávka je považována za návrh Kupní smlouvy a je závazná. Kupní smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká na základě závazného potvrzení elektronické objednávky v systému. Prodávající je povinen potvrdit e-mailovou zprávou (na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou v elektronické objednávce) obsah elektronické objednávky Kupujícího a to bezodkladně po jejím doručení Prodávajícímu, jinak platí, že k uzavření Kupní smlouvy mezi Smluvními stranami nedošlo. Kupující je povinen zkontrolovat obsah elektronické objednávky uvedený v e-mailové zprávě Prodávajícím. V případě zjištění nesrovnalostí týkajících se obsahu elektronické objednávky potvrzené ze strany Prodávajícího, je Kupující povinen o tom uvědomit Prodávajícího prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu .cz , nebo telefonicky na čísle xxx.

Za podstatné náležitosti elektronické objednávky se považují:
a.) Identifikace Kupujícího,t.j. obchodní jméno nebo jméno a příjmení, sídlo/bydliště, IČO, DIČ, kontakt telefon a e-mailová adresa
b.) Kód objednávaného zboží dle katalogu nebo také jeho popis
c.) Množství objednávaného zboží;
d.) Adresa místa dodání zboží (nebude-li tento údaj uveden, má se za to, že zboží má být dodáno na adresu sídla/bydliště Kupujícího)
e.) Jméno a příjmení osoby oprávněné k převzetí dodávaného zboží (nebude-li tento údaj uveden, má se za to, že k převzetí dodávaného zboží je oprávněn Kupující, případně jakýkoli jeho zaměstnanec).

Nebude-li objednávka obsahovat náležitosti dle předchozího článku, je považována za neúplnou. Prodávající se v takovém případě pokusí kontaktovat Kupujícího a vyzvat jej k odstranění nedostatků elektronické objednávky a jejímu případnému upřesnění a/nebo doplnění. Okamžikem doručení údajů upřesňujících a/nebo doplňujících elektronickou objednávku Prodávajícímu se elektronická objednávka považuje za úplnou.
zdravimkuspechu.cz si vyhrazuje právo nedodat objednané zboží bez udání důvodu, zejména vzniknou-li pochybnosti o seriózním jednání objednatele, toto nedodání oznámí e-mailem do 7 dnů od objednání.

Storno objednávky

Kupující má právo stornovat elektronickou objednávku bez udání důvodu do 24 hodin. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část, pokud se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, Prodávající bude neprodleně kontaktovat Kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet ve lhůtě 15-ti kalendářních dnů.

Spotřebitelské smlouvy a poučení o právu odstoupit od smlouvy

V případě, kdy je Kupní smlouva uzavřena použitím prostředků komunikace na dálku (v tomto případě elektronický obchod na internetu), má Kupující právo od Kupní smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Pouze v případě, pokud by Prodávající nepředal Kupujícímu informace, které je podle § 10 zákona č.j. 108/2000 zákon o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji ve znění pozdějších předpisů povinen předat, je tato doba 3 měsíce od převzetí zboží. Jsou-li informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční doby a začíná od té doby trvat doba sedmidenní. 5zákona č. | 108/2000 zákon o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji ve znění pozdějších předpisů. Oznámení Kupujícího o odstoupení od Kupní smlouvy musí být Prodávajícímu doručeno do skončení doby pro odstoupení a zároveň musí být Prodávajícímu řádně vráceno kompletní zboží v původním stavu se všemi doklady , které byly Kupujícímu dodány. Pro rychlé vyřízení věci je nutné vrátit zboží na stejnou adresu Prodávajícího, která je v dokladech ke zboží uvedena jako místo, ze kterého bylo zboží Kupujícímu odesláno. Odstoupením Kupujícího od Kupní smlouvy se Kupní smlouva od začátku ruší. Prodávající je povinen převzít zboží zpět a vrátit Kupujícímu nejpozději ve lhůtě 15 dnů ode dne odstoupení od Kupní smlouvy cenu zaplacenou za zboží převodem na účet Kupujícího.
Náklady na vrácení zboží nese Kupující jen v tom případě, pokud zboží plně odpovídal kvalitativním požadavkům a neměl vady. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek Prodávající nebude akceptovat odstoupení od elektronické objednávky a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.

Cenové podmínky

Kupní cena zboží nabízeného Prodávajícím prostřednictvím www.zdravimkuspechu.cz je uvedena vždy vedle vybraného zboží. Kupní cena se vždy uvádí s daní z přidané hodnoty, není-li uvedeno jinak. .cz Taková úprava ceny se nevztahuje na zboží již Kupujícím objednané. V případě, že se na www.zdravimkuspechu.cz objeví u některého zboží cena evidentně vadná. pokud jde o zboží běžně dostupné a všeobecně známé a jeho cena se odlišuje od ceny obvyklé, nebo z důvodu vady systému se u zboží objeví cena "0,- Kč" nebo "1,- Kč", Prodávající nemá povinnost zboží dodat za cenu vadnou, ale může Kupujícímu nabídnout dodání zboží za cenu řádnou. Pokud Kupující v tomto případě s řádnou cenou zboží nesouhlasí, může od Kupní smlouvy odstoupit.

Osobní údaje, jejich zpracování a ochrana

IS obchodu je zaregistrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů ČR pod reg. č.: 2025446644. Plně respektujeme soukromí svých zákazníků, avšak pro vyřízení objednávky potřebujeme některé osobní údaje, které budou použity výlučně pro zaslání objednaného zboží a pro komunikaci se zákazníkem. V případě, že nechcete, aby byly Vaše osobní údaje uloženy v naší databázi, můžete si zboží objednat telefonicky, případně uveďte v „Poznámce k objednávce“ žádost o jejich vymazání ihned po jejím vyřízení. Provozovatel internetového obchodu www.zdravimkuspechu.cz tímto prohlašuje, že s osobními údaji svých zákazníků, získanými registrací při vytváření zákaznického účtu, nakládá ve smyslu "Zákona č. 428/2002 Sb. o ochraně osobních údajů". Z výše uvedeného zákona plyne i povinnost neposkytnutí získaných osobních údajů třetí straně. Výjimkou je, při výběru způsobu doručení zboží přepravní službou, poskytnutí nezbytně potřebných údajů externímu dopravci, za účelem doručení zásilky. Podle § 20 odst. 1 písm. 3 výše uvedeného zákona se provozovatel internetového obchodu www.zdravimkuspechu.cz současně zavazuje, že na přání zákazníka, vymaže neprodleně jeho osobní údaje z databáze internetového obchodu. Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo odstoupit od záruky bezpečného zacházení s osobními údaji zákazníků v případě napadení serveru neznámým pachatelem – hackerem. V takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.

Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřešíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen ihned nahlásit naší firmě. Za vady způsobené přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na:
a) vady zapříčiněné běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) neodbornou montáží
d) nesprávným skladovánímPostup při reklamaci:

1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, emailem, nebo písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchoděVaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme co nejdříve informovat o stavu reklamace.

Alternativní řešení sporů (ARS)

  1. Nakupující - spotřebitel - má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na go@zdravimkuspechu.sk), není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt alternativního řešení sporů) podle zákona 391/2015 Sb. ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby dle §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Sz.

  2. Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

  3. Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5 EUR s DPH.

Další ustanovení

zdravimkuspechu.cz si vyhrazuje právo nedodat objednané zboží bez udání důvodu. Nedodání zboží oznámí objednateli emailem do 15 dnů nebo telefonicky. Pokud jste při registraci neuvedli správné telefonní číslo, vyhrazujeme si právo Vaše objednávky stornovat s upozorněním o doplnění telefonního čísla. zdravimkuspechu.sk a kupující se dohodli, že budou plně uznávat elektronickou formu komunikaci, jako závaznou pro obě smluvní strany. Registrací v eshopu zákazník souhlasil s obchodními podmínkami.

Doprava a dodání

Cena poštovného je od 0 Kč.

Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 1-5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší, po domluvě s kupujícím.

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající.

Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, návod k používání výrobku a záruční list. Pokud zboží nemá vlastní záruční list jako záruční list slouží faktura.

Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu. Konkrétní způsob dodání a platby si zvolí kupující v objednávce.

V ČR nabízeny způsoby platby: platba předem na účet resp. platba v hotovosti při převzetí zboží, a zboží Vám umíme odeslat kurýrní službou Packety nebo na výdejní místa Packety.